Neuroshima
Przygoda: Odzysk
Autor: Ziele
Przedstawiam przygodę mojego autorstwa do systemu Neuroshima.
Przygoda dla graczy zaawansowanych, którzy niejednokrotnie walczyli przeciwko molochowi. Nie jest to bardzo dokładny opis, lecz sesje nigdy nie wychodzą tak jak jest napisane :)
Życzę przyjemnej zabawy.
Etap – 1 Odprawa
Graczy ściągamy kurierem z
posterunku, kurierem to Porucznik James Norington, który przekazuje
wiadomość o powrocie lub udaniu się na posterunek Arkana. Oferuje
zwrot paliwa a i parę gambli za fatygę. Nakłonić tak graczy, aby
wybrali się w podróż.
Po drodze w nocy usłyszą
nawoływanie przez CB, okaże się że to 7 zmotoryzowany oddział
posterunku jadący w tę samą stronę, również wezwany na
posterunek Arkana. Następnego dnia dotrą na miejsce.
Obóz – Otóż obóz to
stary fort wojskowy McKenzy, stacjonuje tu 300 żołnierzy. Sztab
wojskowy, jednostki zmotoryzowane i pancerne, wyrzutnie obronne itd.
Gracze mają czas do
południa kiedy to w podziemnym bunkrze odbędzie się odprawa. Z
tego co wiadomo nikt poniżej rangi porucznika nigdy nie miał prawa
wejść do bunkru, teraz wejdzie tam około 45 osób wszelkie bagaże
oraz broń będzie musiała poczekać na nich w szatni.
Odprawę poprowadzi
Pułkownik Dick Horton:
„Żołnierze i podróżnicy,
Nazywam się Pułkownik Dick Horton, cieszę się, że
odpowiedzieliście na wezwanie, jestem dumny, że tak wielu z was
wróciło. Większość tu obecnych jest już po służbie rocznej na
froncie, ci którzy nie na pewno równie dobrze radzą sobie na
pustkowiach. Inaczej nie było by was tutaj. Generalicja posterunku
odkryła, że 400 km stąd znajduje się miasto Armington, które
jest miejscem przerzutu jeńców porwanych przez Molocha, z nich
robione są nowe maszynki i cyborgi, które później wędrują po
całych stanach i mordują ludność. Celem naszego przedsięwzięcia
jest przejąć to miejsce i w czasie wymiany pokonać wroga uderzając
z zaskoczenia, ocalić jak najwięcej ludzi. Nagroda to 250 gambli
dla każdego, który zdecyduje się podjąć to wyzwanie dodatkowo
zwrot paliwa za trasę i 30 szt amunicji do wyboru z 9mm, 5,56mm,
7,62mm .12 cala, każdy dostanie jeden granat, po powrocie do fortu
również opiekę medyczną w razie ran odniesionych w czasie akcji.
Resztę informacji udzielą oficerowie, kto nie chce brać udziału
może wyjść już teraz z sali, ale pamiętajcie jedno, kiedyś
będziecie wspominać to, że mogliście wziąć udział w wielkim
przedsięwzięciu i uciekliście z pola walki z podkulonym ogonem, a
mogliście walczyć, zarobić sporo pieniędzy i zyskać sławę
wśród posterunku co cieszy się pewnymi przywilejami i tańszym
sprzętem w przyszłości, zastanówcie się i powodzenia.”
Po odprawie pułkownik
wytyczy po imieniu dowódców oddziałów, którym nada kryptonimy
operacyjne: Szpon (imię gracza, dowódcy), Borsuk (porucznik Mark
Morgus), Tygrys (kapral John King) Goliat (st. sierżant Gordon
Dike) Jastrząb (porucznik Emille Ward), Pantera (kapral Don
Kliford), Kieł (Major Jack Strike).
Po przyznaniu kryptonimów
oficerowie podejdą i w języku wojskowym pokażą, że są na
podsłuchu i nie mogą mówić, wręczą natomiast kartki z napisem
TOP SECRET z dalszymi wyjaśnieniami.
Po odczytaniu gracze mają 3
dni czasu na przygotowanie się do misji, inne grupy będą wcześniej
wyjeżdżały w różnych odstępach.
Po 3 dniach przygotowań,
napraw samochodu, uzupełnieniu zapasów gracze wyruszają w podróż.
Na tym etapie przyznajemy
100 PD
Etap – 2 Nie tak powinno
być
Gracze wyruszyli w 400 km
podróż, po drodze wiele się nie dzieje, można zrobić krótki
przerywnik jak widzą roboty molocha udające się w tę samą
stronę. Przed przyjazdem słychać będzie wybuchy w mieście,
widać, że akcja już się zaczęła. Walka toczy się po drugiej
stronie miasta więc daleko od graczy. Miasto jest ruiną, nie ma
praktycznie żadnego budynku który by się trzymał w całości. Po
dotarciu na miejsce spotkania będzie na nich czekał kapral Denis
Ford z listem oraz pakunkiem, przekaże, że muszą postępować
zgodnie z instrukcją zawartą w liście oraz zaznaczy gracza n mapie
2 pkt kontrolny po uzyskaniu obiektu po czym ruszy z miasta.
Teraz stoi przed graczami dalsza cześć
przygody, muszą dostać się pod miasto, według informacji w
liście wejście znajduję się w starym dworcu kolejowym. Wśród
gruzów dworca znajdą i roboty i działającą windę towarową. Po
uporaniu się z robotami czas na zjechanie w dół. Na dole działają
jedynie czerwone światła awaryjne, jest mnóstwo pyłu i gruzu,
słaba widoczność doskwiera wszystkim. Cały kompleks to 9 poziomów
korytarzy i pomieszczeń obszerne podziemia, poniżej zamieszczam
mapy poziomów i powierzchni. Dalsza akcja to przedzieranie się
przez pomieszczenia i walka z robotami.
Na 6 poziomie znajduje się
reaktor transfuzyjny do przemiany plutonu w celu stworzenia bomb
atomowych, oraz pole testowe i winda na dol do kolei, gracze znajda
obiekt, którego szukają, to uszkodzona bomba atomowa, jedyna tutaj,
reszta sprzętu jest demontowana, na to wygląda. Roboty przyszły
koleją i sprzątają wszystko. Została uszkodzona głowica. Teraz
czas na otworzenie pudełka, po otworzeniu pudełka zobaczą co jest
w środku, środki rad-off hmm ciekawe czemu :). Do tego pojawią się
roboty o dziwo nie zaatakują, zatrzymają się i zaczną cofać do
windy. Na piętrze pojawiły się 2 wampiry, które raczej są
przystosowane do promieniowania i nie chcą żeby im zabrać
atomówki.
Po uporaniu się ze
wszystkim, cóż, jest przewalone :)
Zależnie jak im szło i
jakie mieli pomysły 100-150 PD
Etap – 3 Taktyczne wyjście
Pozostaje ucieczka z
obiektem o ile gracze przeżyli. Mają w sumie 2 opcje, jedna to
próbować koleją, tam gdzie roboty, a druga to trzymać się planu
i wyjść z głowicą do góry, problem w tym, że waży ona około
500 kg, co prawda jest tam wózek widłowy, mają szerokie pole do
popisu, na zewnątrz szaleje istne piekło, mogą spotkać rozbitą
drużynę, którąś z wymienionych, no cóż wojna się nie zmienia
:) Reszta jest już losowa, co będzie to będzie. W miejscu zbiórki
będzie na nich czekał transporter opancerzony i grupa Majora.
Powodzenia w ucieczce. Po dotarciu do fortu okazuje się że został
zaatakowany i większość zginęła, sprzęt poniszczony, ale można
coś wybrać za ich nagrodę o ile oddają bombę. Bomba jest
niesprawna i trzeba wiele zachodu i części, aby działała
normalnie. Jeśli gracze nie oddają bomby zostaną zabici.
Za tą część gracze
otrzymają od 100-150 PD oraz 5-10 pkt reputacji, nie co dzień robi
się taką akcję :)
Mapy, list, odprawa oraz instrukcje zapisane w pliku PDF.
Cała przygoda również znajduje się w PDF
Plik PDF
Przygoda - Odzysk - Neuroshima
Plik PDF
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń